“”
 

Klantenservice

Verscheping, verzendkostenen en aflevering
De www.webshop.groninger.nl van Gröninger Cleaning Systems B.V. bezorgt alle machines en onderdelen vanuit het centrale magazijn in Rotterdam en (soms rechtreeks vanaf  onze partners) met DHL. Een betrouwbare B2B vervoerder die in meer dan 99,5% van de gevallen het pakket op tijd bezorgt. DHL beschikt over professionele en goed opgeleide bezorgers. De bezorgtijden van DHL zijn van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur. Het kan voorkomen dat een vervoerder iets na 18.00 uur het pakket komt brengen doordat er onderweg oponthoud is geweest. Wanneer het pakket bij Gröninger Cleaning Systems B.V. wordt ingeladen ontvangt de klant via DHL een email op het opgegeven e-mail adres. In deze mail staat tevens het Track en Trace nummer en staat aangegeven op welke datum het pakket wordt aangeboden. Via een link met een code kan gemakkelijk en flexibel het afleveradres of de afleverdatum worden gewijzigd. www.webshop.groninger.nl werkt met standaard verzendkosten voor zowel Nederland als België. Deze zijn € 12,50 ex btw voor bestellingen tot € 250,- ex btw en gratis verzending voor bestellingen vanaf € 250,- ex btw. Wanneer meerdere producten worden besteld dan wordt dit automatisch toegerekend. Afhalen kan natuurlijk ook. Dit kan worden aangeven bij de bestelling. Gröninger Cleaning Systems B.V. is dagelijks geopend tussen 8.00u en 17.00u. Het bedrijf is gevestigd Overschieseweg 111, 3044 EH Rotterdam.
Geweigerd, defect of verkeerd product
Het kan zijn dat het product geweigerd wordt om een bepaalde reden. De bestelling wordt dan retour gestuurd. Gröninger Cleaning Systems B.V. zal het reeds betaalde bedrag crediteren, minus de gemaakte verzendkosten van € 12,50 ex btw. Is er een defect of verkeerd product ontvangen? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice van webshop.groninger.nl voor een goede afhandeling. Bel naar 010-4371022 of e-mail naar support@groninger.nl. Houd a.u.b. het bestelnummer bij de hand voor een snelle afhandeling. Uiteraard zal Gröninger Cleaning Systems B.V. de kosten voor het retour zenden van de defecte of verkeerde bestelling op zich nemen.
Transportschade
Het kan voorkomen dat de bestelling tijdens het transport beschadigd raakt. Wordt bij de aflevering schade aan de verpakking geconstateerd dan kan de klant het pakket het beste weigeren. Het pakket wordt dan automatisch aan Gröninger Cleaning Systems B.V. retour gezonden. Neem in deze situatie contact op met de klantenservice van www.webshop.groninger.eu voor een goede afhandeling. Bel naar 010-4371022 of e-mail naar support@groninger.nl. Houd a.u.b. het bestelnummer bij de hand voor een snelle afhandeling.
Retourneren en restitutie
Het is bij www.webshop.groninger.nl mogelijk om het product binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. De klant dient van te voren te melden dat het pakket naar Gröninger Cleaning Systems B.V. wordt verzonden. De kosten voor het retoursturen zijn voor de klant. Het spreekt voor zich dat het geretourneerde product ongebruikt moet zijn, netjes in de verpakking moet zitten en opnieuw verkoopbaar moet zijn. Uitpakken mag dus wel, gebruiken echter niet. Elke retourzending wordt door webshop.groninger.nl zorgvuldig gecontroleerd op beschadigingen van het product of de verpakking en op defecten. Naar aanleiding van de staat van het product en de verpakking bepaalt webshop.groninger.nl het bedrag dat aan de koper wordt terugbetaald. Wanneer het product compleet en onbeschadigd is storten wij het volledige factuurbedrag, minus de verzendkosten, binnen 14 dagen retour. Bij een kapot of incompleet product is webshop.groninger.nl genoodzaakt om een schadebedrag in rekening te brengen. Voeg bij een retourzending altijd een kopie factuur bij. Mocht het product tijdens het transport naar webshop.groninger.nl kwijt raken of beschadigen dan is de koper aansprakelijk. Zorg er dus altijd voor dat het pakket met handtekening voor ontvangst (HVO) wordt verzonden. Dit voorkomt vervelende discussies achteraf. Het retour zenden van een bestelling is alleen mogelijk naar het magazijn in Rotterdam.
Betaling
Bij Gröninger Cleaning Systems B.V. / webshop.groninger.nl  zijn verschillende betalingsmogelijkheden. Betalen met iDeal: Vooraf betalen met iDeal is de gemakkelijkste manier van betalen. Het is snel, helder en veilig. De bestelling wordt direct als betaald in het systeem gezet waardoor de producten direct kunnen worden verzonden of besteld. Wanneer iDeal als betaalmethode is geselecteerd in het betaalmenu wordt de klant automatisch doorgestuurd naar de iDeal betaalmodule. Hier kiest de klant de bank en wordt doorgestuurd naar de betaalmodule van deze bank. Betalen met iDeal is mogelijk met alle gangbare banken. Vooruitbetaling per bank: het is bij webshop.groninger.nl mogelijk om de bestelling vooruit te betalen. Deze methode is eveneens te kiezen in het betaalmenu via ‘Overboeking’. Wanneer op ‘Doorgaan’ wordt geklikt komt de klant op de volgende pagina voor nadere uitleg over het betalen. Het bedrag wordt aan de Deutsche Bank ten name van DocData Payments betaald. Dit is het bedrijf dat de betalingen voor webshop.groninger.nl verzorgt. Let dus op dat het geld wordt overmaakt naar het juiste rekeningnummer! Nadat de betaling is bevestigd ontvangt de klant een bevestigingsmail van de bestelling. Ook ontvangt de klant van DocData een e-mail met daarin de instructies hoe het geld over te maken is naar de juiste rekening. Betalen via Mastercard of Visacard: wanneer de klant de bestelling plaatst kan gekozen worden voor betaling met creditcard. Bij deze betaalmethode wordt de klant doorgestuurd naar de beveiligde omgeving om te betalen met creditcard. Na het invullen van de kaartgegevens drukt de klant op ‘Versturen’. De betaling wordt nu afgerond. Pin of contant betalen: (alleen bij afhalen): wanneer de klant gekozen heeft om de bestelling af te halen bij het magazijn in Rotterdam kan ter plekke d.m.v. pinnen of contant betaald worden. Pinnen heeft daarbij de voorkeur. Vaste klanten op rekening: Indien u een vaste klant bent van Gröninger Cleaning Systems B.V. kunt u een account aanmaken op webshop.groninger.nl  en een verzoek richten aan support@groninger.nl om uw betalingstermijn op de bij u gebruikelijke periode in te richten.       
Algemene voorwaarden
Gröninger Cleaning Systems B.V. / webshop.groninger.nl hanteert de algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden voor de technologisch industrie van FME/CWM, welke zijn gedeponeerd gedeponeerd ter griffie van de Rechtbank te Den Haag op 16 april 2010 onder nr. 29/2010.Het BTW nummer van Gröninger Cleaning Systems is NL813059264B01. Het IBAN nummer van Gröninger Cleaning Systems is NL65RABO0129008303 (BIC RABONL2U).
Adresgegevens
Gröninger Cleaning Systems B.V. / webshop.goninger.nl Overschieseweg 111, 3044 EH Rotterdam. T 010 - 437 1022 info@groninger.nl (algemeen) support@groninger.nl (webshop) of www.groninger.eu.